کسب درآمد از سایت  Quora

کسب درآمد از سایت  Quora

توسط : تیم محتوا
2,004

Quora  چیست؟ چگونه کار می کند؟ چگونه می توانید با استفاده از Quora درآمد کسب کنید؟ چگونه در این سایت  ثبت نام کنید؟ چگونه از آن استفاده نمایید؟ شرایط و ضوابط Quora برای کسب درآمد چیست؟ تمامی این سوالات در اینجا پاسخ داده خواهد شد تا بتوانید به راهی مطمئن برای کسب درآمد از سایت Quora برسید.

Quora چیست؟

برخلاف دیگر پلتفرم ‌های موجود، Quora  یک پلتفرم پرسش و پاسخ ساده است که می‌ توانید سؤال خود را بپرسید و همچنین به سؤال دیگران پاسخ دهید. این سوالات توسط افرادی که در یک موضوع خاص متخصص هستند پاسخ داده می شود. به طور مشابه، اگر در یک سوال خاص متخصص هستید، می توانید به آن سوال پاسخ دهید.

 چگونه در Quora ثبت نام کنیم؟

می توانید با استفاده از حساب های جیمیل و فیس بوک خود در Quora ثبت نام کنید. هنگامی که Quora را در موتور جستجوی گوگل جستجو می کنید، وب سایت رسمی آن را خواهید دید که معمولا در بالای لیست قرار دارد. 

پس از کلیک بر روی وب سایت، گزینه های Sign in و Sign Up را مشاهده خواهید کرد. اگر قبلاً کاربر این سایت هستید، می توانید به سادگی وارد شوید و اگر نیستید، می توانید با استفاده از جیمیل یا فیس بوک خود  ثبت نام کنید. برای کسب درآمد از سایت Quora این کار لازم است.

پیشنهاد مطالعه:ساخت سایت با هوش مصنوعی ChatGPT

 کسب درآمد از سایت  Quora

نمایه خود را تنظیم کنید. 

پس از ثبت نام موفق، نمایه Quora خود را خواهید دید. بسیار مهم است که اعتبار خود را طوری تنظیم کنید که به مردم بگویید شما یک فرد معتبر، متخصص و واجد شرایط استفاده از Quora هستید. اعتبارنامه عبارتند از:

 نام تجاری یا رسمی 

نام رسمی یا نام تجاری خود را اضافه کنید. این به شما بستگی دارد که چگونه می خواهید نمایه خود را تنظیم کنید. اگر می خواهید آن را به عنوان وبلاگ نویسی با نام وبلاگ خاصی تنظیم نمایید، می توانید آن را اضافه کنید. 

 جزئیات کار

برای کسب درآمد از سایت Quora تجربه کاری خود را اضافه کنید. این دوباره به شما بستگی دارد که چگونه می خواهید آن را تنظیم کنید. اگر چند حرفه ای هستید، می توانید تمام حرفه خود را اضافه کرده یا می توانید حرفه ای را اضافه کنید که بیشترین ارتباط را با جایگاه شما دارد.

 تحصیلات

تحصیلات یا مدرک خود را اضافه کنید. در قسمت آموزش می توانید مهارت خود را نیز اضافه نمایید. زیرا به افراد کمک می کند تا شما را بر اساس تخصص شما پیدا کنند.

 اضافه کردن مکان

می‌توانید مکان منزل و محل کار خود را اضافه کنید یا فقط کشور خود را بیفزایید. افزودن اعتبار اختیاری است. می توانید جزئیات خود را اضافه کنید یا از آن صرف نظر کنید. به شما پیشنهاد می کنیم اعتبار خود را اضافه کنید زیرا باعث جذابیت پروفایل شما برای مخاطبان می شود و به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را افزایش دهید.

 فضای Quora چیست؟

فضای Quora منبع اصلی درآمد و برای کسب درآمد از سایت Quora است. می توان گفت این یک وبلاگ است. چیزی که باید بدانید این است که نمایه متفاوت است و فضا چیز دیگری است. ایجاد فضایی برای کسب درآمد از حساب خود ضروری است. شما باید اعتبار فضایی را جداگانه اضافه کنید.

 کسب درآمد

در سمت راست نمایه خود، گزینه ای برای کسب درآمد خواهید دید که می توانید روی آن کلیک کنید. فضا ایجاد کنید و همه برنامه های کسب درآمد را فعال نمایید. این یک کار ساده برای شروع درآمد زایی از این سایت است.

کسب درآمد از سایت  Quora

 منابع درآمد

بر اساس بازدیدها و تعامل در محتوای خود، ممکن است در پست و محتوای خود تبلیغات دریافت کنید. این تبلیغات منبع اصلی کسب درآمد از Quora هستند. این سایت از جیب خود به شما پول نمی دهد. بنابراین در مورد منابع درآمد بسیار آگاه باشید.

منابع اصلی کسب درآمد از سایت Quora به شرح زیر است:

تبلیغات: همانطور که قبلا توضیح دادیم، ممکن است بر اساس ترافیک در پست خود تبلیغات دریافت کنید.

اشتراک: اشتراک راه دیگری برای کسب درآمد در Quora است. همانطور که در قسمت قبل توضیح داده شد، در طول فرآیند کسب درآمد، گزینه اشتراک را مشاهده خواهید کرد. می توانید برای فضای خود هزینه اشتراک تعیین کنید. 

افرادی که مشترک شما خواهند شد، برای دسترسی کامل به محتوای فضایی شما، هزینه خاصی برای اشتراک می پردازند.

با تبلیغات وب سایت خود: سومین راه برای کسب درآمد در سایت Quora این است که وبلاگ یا وب سایت خود را تبلیغ کنید. این سایت منبع عظیمی برای ارسال ترافیک به وب سایت یا وبلاگ شما است. اگر وب سایت خود را دارید، می توانید پیوندهای مقاله خود را در Quora به اشتراک بگذارید تا ترافیک بیشتری را در وب سایت خود جذب کنید. 

آیا دریافت دیدگاه در Quora دشوار است؟

بر اساس تجربه دریافت دیدگاه در Quora کار دشواری نیست. در زمانی کوتاه و پس از ارسال یک سوال یا پاسخ، شروع به دریافت بازدید خواهید کرد. با این حال، دریافت نماها در Quora Space تا حدودی دشوار است. اما اگر می خواهید بدانید برای دریافت تبلیغات در پست چند بازدید لازم است؟

باید اشاره کنیم که پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد. از فردی به فرد دیگر متفاوت است. برخی از افراد پس از دریافت 6 هزار بازدید درآمد کسب می کنند. برخی افراد پس از دریافت 1 میلیون بازدید درآمد کسب می کنند. 

ساختار دقیق بازدیدها و کسب درآمد در سایت Quora مشخص نیست. با این حال، می توانید از تجربه افرادی که روی Quora کار می کنند ایده بگیرید. برای این منظور می‌توانید پاسخ افراد زیر سوال «در ماه چقدر در Quora  درآمد دارید؟» را بررسی کنید. در پاسخ آنها تنوع خواهید دید. همه افراد به یک اندازه درآمد ندارند. به طور متوسط ماهیانه 500 تا 1000 دلار است.

پیشنهاد مطالعه: اکسپرس اینتری چیست و نحوه عملکرد آن

نحوه کسب درآمد در Quora

Quora آسان ترین و بهترین پلتفرم برای کسب درآمد آنلاین است. با این حال، یک رقابت در Quora نیز وجود دارد. اما اگر در کار خود ثابت قدم باشید، می توانید در مدت زمان کمی به هدف خود برسید. تلاش زیادی لازم نیست، با این حال، ثابت قدم باشید.

در مقایسه با دیگر سیستم عامل ها، ساختن وبلاگ در Quora ساده است. اگر نمی توانید زمان زیادی را برای Quora صرف کنید، فقط یک ساعت یا نیم ساعت در روز وقت بگذارید. در هر حرفه، مهارت، هدف یا علاقه ای به صبر، سخت کوشی و ثبات نیاز است. 

هیچ اتفاقی در یک روز یا یک شب نمی افتد. اگر فرصتی برای رسیدن به هدف خود به دست می آورید، سرمایه گذاری زمان کمی روی آن، کار بزرگی نیست. برای کسب درآمد در سایت Quoraاز وقت خود درست استفاده کنید.

کسب درآمد از سایت  Quora

هدف از راه اندازی سایت  Quora

این وب سایت دیدگاه های بسیاری از افراد را در مورد طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله موضوعات مرتبط، پول سازی، موسیقی، ادبیات، فیلم، علوم کامپیوتر، سبک زندگی و فناوری ارائه می دهد. Quora جایی است که می‌ خواهیم پاسخ ‌های واقعی یا تجربیات واقعی را از افراد بشنویم، زیرا مردم افکار واقعی خود را به صورت عمومی به اشتراک می‌گذارند که می‌تواند برای کسی که به دنبال پاسخی برای آن سؤال است مفید باشد. 

در ابتدا Quora قرار بود یک سایت پرسش و پاسخ باشد و نرم افزار پرسش و پاسخ به سوالات کاربران پاسخ دهد. این سایت در سال 2009 توسط دو کارمند سابق فیس بوک، آدام دی آنجلو و چارلی چیور توسعه یافت. در سال 2010 با رابط کاربر پسند در دسترس عموم قرار گرفت. 

هر ساله ویژگی های جدیدی به وب سایت اضافه می شود، مانند پاسخ به سؤال مشابه Reddit، معرفی پلت فرم وبلاگ نویسی به عنوان محتوای بدون پاسخ، انتشار تبلیغات، حالت خلاصه روزانه، گسترش چند زبانه، برنامه نویسان نویسنده برتر و غیره. با این حال، آیا می دانید بسیاری از افراد کسب درآمد در سایت Quora  را دنبال می کنند. 

4 روش موثر برای کسب درآمد در Quora

می توان از Quora برای کسب درآمد آنلاین استفاده کرد. بیایید رایج‌ترین و در عین حال مؤثرترین راه‌های کسب درآمد از طریق این رسانه را مورد بحث قرار دهیم.

•    بازاریابی وابسته

•    پاسخگویی به سوالات

•    برنامه شریک

•    اشتراک، ابونمان

بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته یکی از راه های کلیدی کسب درآمد Quora است. بازاریابی وابسته، به طور کلی، نوعی بازاریابی است که در آن یک شرکت برای ایجاد ترافیک، سرنخ یا فروش برای محصولات و خدمات خود به شخص ثالث پول پرداخت می کند. 

آیا تا به حال هنگام بازدید از یک وب سایت برای اولین بار متوجه «پذیرش کوکی ها» شده اید؟ این یکی از جنبه های بازاریابی وابسته است که چندین کاربر را اضافه می کند که از صفحه آنها بازدید کرده اند. اولین قدم برای کسب درآمد در سایت Quora  از طریق بازاریابی وابسته، ایجاد محتوایی است که توجه مخاطبان هدف شما را به خود جلب کند.

پس از تصمیم گیری در مورد محتوایی که می خواهید ایجاد کنید، به دنبال پاسخ هایی باشید که مخاطبان هدف به دنبال آن هستند، سپس به آن پاسخ دهید. در حین نوشتن مقاله، پیوندهای وابسته را در آنها درج کنید. سپس بازدیدکننده شما روی پیوند کلیک کرده و مورد را خریداری می کند. شبکه وابسته رکورد خرید را دریافت می کند و سپس کمیسیون را دریافت می کنید.

پاسخگویی به سوالات

همانطور که قبلاً بیان کردم، Quora برای پاسخگویی به سؤالات مطرح شده توسط کاربران ساخته شده است، مشابه ارائه یک پایگاه داده به عموم مردم با قیمت مناسب. چیزی که ممکن است از آن آگاه باشیم یا ندانیم این است که Quora با در دسترس قرار دادن پایگاه داده خود در دسترس کاربرانش میلیون ها دلار درآمد کسب می کند.

علاوه بر این، کاربران برای کسب درآمد در سایت Quora  می‌توانند به سؤالات خاصی پاسخ دهند، جایی که نرم‌افزار بهترین پاسخ‌ها را از بین هزاران هزار نفر انتخاب می‌کند و جوایز دانشی از 200 تا 1000 دلار را اعطا می‌کند. 

در Quora مردم به دنبال پاسخ های مناسب هستند و چه چیزی بهتر از ارائه آن پاسخ ها با داده های صحیح است. پس از جمع‌آوری داده‌ها و سپس تجزیه و تحلیل، می‌توانید آن‌ها را در مقاله به اشتراک بگذارید و مخاطبان هدف می‌توانند آن‌ها را بررسی کنند.

برنامه شریک  Quora

شما می توانید با شرکت در برنامه شریک Quora و پرسیدن سوالات مفید در پلتفرم کسب درآمد کنید. برای کسب درآمد با سوالات، ابتدا باید برای پیوستن به برنامه شریک پلتفرم دعوت شوید. ملاک این است:

•    شما باید بیش از 100000 بازدید داشته باشید، سپس فقط شما می توانید دعوت نامه دریافت کنید و به برنامه بپیوندید.

•    مرتب سوالات بپرسید، این روش خوبی برای جلب توجه برنامه است. پس از چند هفته، به شما پیشنهاد می‌شود که اگر هر روز به سؤالات متفکرانه پاسخ دهید، به برنامه شریک بپیوندید.

•    پاسخ شما باید مناسب باشد تا به نظر برسد که به بودن در Quora اهمیت می دهید.

•    برای کسب درآمد در سایت Quora  پروفایل خود را به درستی با تصاویر و توضیحات ایجاد کنید.

•    شرکا باید 10 سوال در روز بپرسند. با این حال، مقدار پولی که به دست می آورید به تعداد سوالات بستگی ندارد.

•    اگر سوال محبوب باشد، تبلیغاتی را دریافت می کند که در ازای آن پول ایجاد می کند.

کسب درآمد از سایت  Quora

صفحه اشتراک  Quora 

خوانندگان می توانند با اشتراک در محتوای پولی فضای شما به آن دسترسی داشته باشند. می‌ توانید محتوای ممتاز را در فضای خود منتشر کنید که منحصراً برای اعضای Quora+ و مشترکان فضایی خود (مشترکان خودتان) قابل مشاهده باشد. 

دو نوع متریال وجود دارد که می توانید برای فضای خود ایجاد کنید که شامل رایگان و پولی است. مشترکین و کاربران Quora+ می ‌توانند محتوای شما را در صورتی که در قسمت محتوای پولی فهرست شده است، مشاهده کنند. 

از 0.99 دلار به صورت ماهانه اشتراک آغاز می شود. شما می توانید قیمت خود را به عنوان مالک Space تعیین کنید. مشترکین این فرصت را دارند که فضای شما را دنبال کنند. 60 درصد اشتراک متعلق به شما خواهد بود. اگر اشتراک شما 10 دلار است و 100 فالوور دارید، درآمد شما 1000 دلار خواهد بود و 600 دلار دریافت خواهید کرد. 

می توانید به دنبال کنندگان خود اشتراک ماهانه یا سالانه ارائه دهید. شما هستید که تصمیم می گیرید، کدام پست ها باید برای مشترکین انحصاری باشد و مبلغی را برای آن تعیین کنید. کسانی که مشترک شما هستند به تمام پست های شما در فضا دسترسی دارند.

پیشنهاد مطالعه:روش های فروش  آثار هنری دیجیتال

نتیجه

بدون شک کسب درآمد در سایت Quora   یکی از راه های درآمدزایی ارزی عالی است. اما، قبل از اینکه وارد شوید، مطمئن شوید که آن را کاملاً درک کرده اید و چگونه کار می کند، زیرا همه موفق به کسب درآمد از آنجا نشده اند.

کار آسانی نخواهد بود، اما اگر برنامه‌ای بسازید و به آن پایبند باشید، می‌توانید منبع جدیدی از درآمد غیرفعال برای خود ایجاد کنید. بازاریابی وابسته، برنامه های شریک و اشتراک برخی از راه هایی هستند که از طریق آنها می توانید درآمد کسب کنید. در این خصوص راهنمایی های جامع را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد